Blog
Ten artykuł jest kontynuacją omówienia pierwszego etapu wdrożenia nowego produktu na rynek.
data publikacji: 3 października 2019
Podjęty temat jest tak złożony, że zdecydowałam się na omówienie go w dwóch artykułach, dzieląc tym samym prace na dwa etapy. Poniżej znajduje się opis etapu pierwszego, czyli momentu, w którym mamy pomysł na biznes.
data publikacji: 9 września 2019
Czy zarządzanie projektami to nowa dziedzina? Czy istnieją czynniki, które mogą wpływać na efektywne zarządzanie projektem? O czym należy pamiętać przy realizacji projektu?
data publikacji: 21 sierpnia 2019
PR w dużej mierze kojarzy się albo ze znanymi osobowościami, zwłaszcza w świecie showbiznesu, albo z ogromnymi przedsiębiorstwami, a już z pewnością z dużymi zagranicznymi korporacjami. Niesłusznie.
data publikacji: 14 sierpnia 2019
Czy każdy właściciel zobowiązany jest do poszerzania zasobów ludzkich, jeśli dąży do prowadzenia działalności z sukcesem? Czy jednoosobowe działalności gospodarcze z góry skazane są na niepowodzenie nie posiadając rozbudowanych struktur?
data publikacji: 7 sierpnia 2019
Świat marketingu i reklamy to przede wszystkim bezkres kreatywności, natchnienia, myślenia poza schematami. To godziny poszukiwania inspiracji – w naturze, sztuce, literaturze, ale również w codzienności. Marketing i reklama mają jednak drugie oblicze, a jest nim sprzedaż.
data publikacji: 31 lipca 2019
Event marketing dla firm to kombinacja organizacji wydarzenia, marketingu oraz public relations, czyli włączenie dwóch strategicznych dla biznesu parametrów do aranżacji spotkania. Kiedy decydujemy się na zorganizowanie eventu firmowego, bez względu na jego format, cel nadrzędny jest jeden: komunikacja z otoczeniem.
data publikacji: 24 lipca 2019
Badania dowodzą, że ten sam element wizualny, oglądany raz za razem, wzbudza zaufanie i powoduje, że klienci chętniej do nas wracają. Jakim symbolem zatem powinniśmy się wpisać w pamięć naszych odbiorców?
data publikacji: 17 lipca 2019
Wszystko zaczyna się od pomysłu! Wiem, w czym jestem najlepsza. Wiem też, czym chcę się dzielić z innymi. Kreuję biznesplan. Opracowuję swoją ofertę. Tworzę listę mocnych i słabych stron. Nad tymi słabymi pracuję i staram się je wyeliminować. Jestem gotowa! Rozpoczynam własną działalność. Jeszcze tylko nazwa firmy…
data publikacji: 10 lipca 2019